KalMnY sHokR@n

ahln b kol zwarna el keram

lw kont 3odw ed5ol el montada w zabt nafsk

ama lw kont deef f shark w sagl m3ana.... w 3esh 7yatk


    سؤال للبنات والولاد

    شاطر
    avatar
    dr:miro
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 2214
    نقاط : 5842
    تاريخ التسجيل : 01/07/2009
    العمر : 27

    سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف dr:miro في الإثنين أغسطس 03, 2009 1:49 am

    الاولاد:

    انتا حتعمل ايه لو كنت بنت لمدة يوم واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    البنات:

    وانتى حتعملى ايه لو كنتى ولد لمدة يوم واحد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    يلا عايزة اسمع ايجابتكوا


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    لو كان الحب كلمات تكتب لانتهت اقلامي لكن الحب ارواح توهب
    avatar
    beauty girl
    عضو سوبر
    عضو سوبر

    عدد المساهمات : 2821
    نقاط : 6385
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009
    العمر : 2006

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف beauty girl في الإثنين أغسطس 03, 2009 3:06 am

    ههههههههههههه
    سوال حلو اوىى
    بس بجد مش عارفه
    هههههههههه
    ها قولكككك
    اول حاجه
    مش هاطلع من البيت
    هافضل الفففف
    هههههههه
    مش هاطلع من بتنا ههههههه
    وايه تانى ايه تانى
    هههههههه
    هالبس بدله
    لونها اسودددددد وليها نظام معين كدا فى دماغىىىى وهاعمل شعرى سبايكىى بس على قصيررر

    على فكرة
    بحب اوى السبايكى:Very Happy:D

    وهاركب عربيه وهاخمس بيها

    ههههههه انا حاسه انى فتحت على الرابع خالصصص
    اظن كفايه كدا
    ههههههههههه
    avatar
    Ahmed Samir
    Admin

    عدد المساهمات : 1134
    نقاط : 4763
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : sharkya
    العمل/الترفيه : Dentistry 2nd year MIU

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف Ahmed Samir في الإثنين أغسطس 03, 2009 4:25 am

    heheheheeeeeee


    eh da ya toty lol! lol! lol! ...t5amsy w sbayky. afro afro ..w kman matraw7esh betk....yaaaaah danto ma7romen ....heheheheheeeeeeeee

    kways enk bnt geek geek ...

    ana b2a.......mmmmmmm???!!!?!!!?? ya tara kont ha3ml eh....msh 3arf walahy ya miro.....bs aked makontsh hafdl anem w ageb f sert folana w 3lana Wink Wink Wink ha ya banaaaaaaat
    Laughing Laughing Laughing lol! fkra 7lwa ya miro...daymn kda m3aky kol gded


    ________KaLmNy ShOkrAn_________

    MIU
    Mokt2ben International University


    mn el lilady......hnsa el gra7.....w bsalama ely ra7......mnta m3aya

    h7tag l eh ana ah wla eh..........w agml 3yon fe donia m3aya


    avatar
    osama hassan
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 1448
    نقاط : 5051
    تاريخ التسجيل : 01/07/2009
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : فى سنة تانية صيدلة ال ZU

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف osama hassan في الإثنين أغسطس 03, 2009 5:52 am

    بصراحة انا ماجربتش ابقى بنت قبل كدة
    بس هاحاول افكر وارد بعدين


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    avatar
    dr:miro
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 2214
    نقاط : 5842
    تاريخ التسجيل : 01/07/2009
    العمر : 27

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف dr:miro في الإثنين أغسطس 03, 2009 10:40 am

    ميرسى يا جماعه ع ردودكم

    انا عن نفسى اكيد مبسوطه انى بنت بس بفكر لو بقيت ولد ليوم واحد ممكن اعمل كذا حاجه

    اول حاجه ممكن اعمل شعرى سبايكى والبس بقى تيشرت من بتوع اليومين دول واسقط البنطلون ههههههههه اكيد مش لحبى فى الحاجات دى بس عايزه اعرف ليه الولاد بيعملوا كده يمكن لو لبست كده البنات تبصلى واكيد مش كل البنات هتبصلى اكيد البنات اللى لابسه زىىىىىىىى ههههههه يعنى يمكن يكون فى عذر للولاد اللى بتعمل كده

    واكتر حاجه ممكن اعملها برضو انى اتقابل مع صحابى ونقعد نلف عشان وانا بنت مش بعملها خالص اكيد وممكن اسوق عربيه بابا واجمع فيها صحابى زى ما الولاد بتعمل كده
    دى بقى الفشل اللى هعمله لو بقيت ولد فالحمد لله انى بنت هههههههه

    اما بقى لو بقيت ولد عاقل كده ورزين فاحاول اغير من صحابى اللى حوليا لانى بما انى كنت بنت فهيكون عندى خبره وهحاول اقنعهم ان البنت المحترمه عمرها ما بتعجب بالولد اللى عامل فى نفسه حاجات غريبه كده مش عارفه اكتر من كده


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    لو كان الحب كلمات تكتب لانتهت اقلامي لكن الحب ارواح توهب
    avatar
    Death_Master
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 5768
    نقاط : 10127
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : https://www.facebook.com/khalidsayed1991
    العمل/الترفيه : ....................

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف Death_Master في الإثنين أغسطس 03, 2009 11:01 am

    ايه الكلام الجامد ده يا ميرو
    والله موضوع جامد وكلامك اجمد
    بس انا عن نفسي مش لاقي حاجة اعملها لما ابقي بنت
    لأني تقريبا الواحد بيعمل كل حاجة وهو ولد
    بس ممكن لما ابقي بنت اروح اسأل البنت اللي انا عايز ارتبط بيها Cool عن رأيها فيا (الولد ) بحيث لما اكلمها ابقي عارف موقفها مسبقا بدون احراج
    بس موضوع جامد يا ميرو
    lol! lol! lol!


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    وانا نســـــيت اولاني عشان انا انسى تاني
    قــــلقــــان يا حبيبي ليه
    ده انا ما يجيــــــش في بالي
    انساك حتى فخيالي لو كــــان في بيننا ايه
    avatar
    dr:miro
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 2214
    نقاط : 5842
    تاريخ التسجيل : 01/07/2009
    العمر : 27

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف dr:miro في الإثنين أغسطس 03, 2009 11:09 am

    ههههههههههههه ايه ده يا خالد هدف ساااااااااااااااامى لا بس فكره حلوه مش فكرت فيها scratch 8 )


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    لو كان الحب كلمات تكتب لانتهت اقلامي لكن الحب ارواح توهب
    avatar
    Death_Master
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 5768
    نقاط : 10127
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : https://www.facebook.com/khalidsayed1991
    العمل/الترفيه : ....................

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف Death_Master في الإثنين أغسطس 03, 2009 11:19 am

    علي رأي المثل
    الغاية تبرر الوسيلة



    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    وانا نســـــيت اولاني عشان انا انسى تاني
    قــــلقــــان يا حبيبي ليه
    ده انا ما يجيــــــش في بالي
    انساك حتى فخيالي لو كــــان في بيننا ايه
    avatar
    DINA AHMED AIDI

    عدد المساهمات : 16
    نقاط : 3477
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف DINA AHMED AIDI في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 12:08 am

    bosy ya miro ana bema2ny zah2na we arfana men el agaza deh fa bafker kter en law kont wald maknsh dah ba2a haly Very Happy fa fe3lan awel haga a3melha hatl3 ana we so7aby bel3rbia 3la el sa7el we ne2grlna sha2a keda we ne3esh :lol ma7desh la yeklmna rai7en fen wla et5rto leh wla beta3 begd ahla dema3' :
    avatar
    Ahmed Samir
    Admin

    عدد المساهمات : 1134
    نقاط : 4763
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : sharkya
    العمل/الترفيه : Dentistry 2nd year MIU

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف Ahmed Samir في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:04 am

    yaaaaaaaaaaaaaah.. danto ma7romen


    ya 3enyyy.....3la fkra 7war el sa7l da 3ady y3ny w msh m7tag el 7agat ely bt2oleha dy ya dina Laughing Laughing Laughing Laughing ...3ady y3ny lw ratbna swa w ro7na
    lol! lol!


    alah ykon f 3onko..... el7 eny wald afro afro


    ________KaLmNy ShOkrAn_________

    MIU
    Mokt2ben International University


    mn el lilady......hnsa el gra7.....w bsalama ely ra7......mnta m3aya

    h7tag l eh ana ah wla eh..........w agml 3yon fe donia m3aya


    avatar
    dr/soma
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 2672
    نقاط : 6260
    تاريخ التسجيل : 30/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : الشرقيه
    العمل/الترفيه : تانيه حديث _صيدله الزقازيق ان شاء الله

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف dr/soma في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:10 am

    شوفت اللى احنا فيه (انا خلاص هعيط من كتر التاثر Sad Sad Sad Sad ) بس فعلا البنت شويه بتبقى محرومه من حاجات كتير الولاد بيعملوها وبتبقى كل خطوه بحساب عكس الولد طبعا


    ________KaLmNy ShOkrAn_________


    قمة الحب ان يجبرك الصمت على الكلام فيعجز الكلام عن التعبير فتصمت ولا يبقى الا النظر

    miroOoOOooOoOoooO
    avatar
    osama hassan
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 1448
    نقاط : 5051
    تاريخ التسجيل : 01/07/2009
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : فى سنة تانية صيدلة ال ZU

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف osama hassan في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:22 am

    يا بنات كلامكو قطع فى قلبى
    انا مكنتش اعرف انكوا بتحقدوا علينا قوى كدة
    عموما ربنا معاكو


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    avatar
    dr/soma
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 2672
    نقاط : 6260
    تاريخ التسجيل : 30/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : الشرقيه
    العمل/الترفيه : تانيه حديث _صيدله الزقازيق ان شاء الله

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف dr/soma في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:24 am

    اه بنحقد اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى عليكو Shocked Shocked Shocked Shocked


    ________KaLmNy ShOkrAn_________


    قمة الحب ان يجبرك الصمت على الكلام فيعجز الكلام عن التعبير فتصمت ولا يبقى الا النظر

    miroOoOOooOoOoooO
    avatar
    osama hassan
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 1448
    نقاط : 5051
    تاريخ التسجيل : 01/07/2009
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : فى سنة تانية صيدلة ال ZU

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف osama hassan في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:27 am

    (ومن شر حاسد اذا حسد)
    انا بقول الخروج اليومين دول ماعدشى ليه طعم ليه
    دلوقتى عرفت


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    avatar
    DINA AHMED AIDI

    عدد المساهمات : 16
    نقاط : 3477
    تاريخ التسجيل : 31/07/2009

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف DINA AHMED AIDI في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 2:39 pm

    whhhhhhhhhhhhh da ehna ben7ked hekd Crying or Very sad :evil we ya ret bi2sr Very Happy we mesh lazem yekon leh ta3m ya3ny el mohem bet5rgo we 5alas cheers :
    avatar
    omar fawzy
    Admin

    عدد المساهمات : 2531
    نقاط : 6206
    تاريخ التسجيل : 28/06/2009
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : رايح تانيه صيدله

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف omar fawzy في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 2:46 pm

    انا هتنقب واقعد فى البيت واشوفلى عريس


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    اجمل ملاك يا حبيبى مبيفرقش عنك عودت قلبى اكون معااااااااك
    يارييييييييت يا ريييييييييييييت افضل وياك يا رييييييييييييييييت
    avatar
    dr/soma
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 2672
    نقاط : 6260
    تاريخ التسجيل : 30/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : الشرقيه
    العمل/الترفيه : تانيه حديث _صيدله الزقازيق ان شاء الله

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف dr/soma في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:08 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههه
    ايه الطموحات العاليه دى يا عمر هى دى اخر احلامك Very Happy Very Happy


    ________KaLmNy ShOkrAn_________


    قمة الحب ان يجبرك الصمت على الكلام فيعجز الكلام عن التعبير فتصمت ولا يبقى الا النظر

    miroOoOOooOoOoooO
    avatar
    beauty girl
    عضو سوبر
    عضو سوبر

    عدد المساهمات : 2821
    نقاط : 6385
    تاريخ التسجيل : 29/07/2009
    العمر : 2006

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف beauty girl في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 11:28 pm

    hhhhhhhhhhhhhhhh
    lol
    w bgd ana mesh 2sdi 7aga men el 2olto law kont wald
    aha ana b7med rbena eni already banota:D
    l2ni b7eb 2wyyy el bnat
    7ta eni nefsi khelfti fel most2bal tekoun banat isa:$


    fa bas b2a:d walhy mesh m7roumen wala 7aga
    aha fe shewyet 7eked 3likoum:d
    l2n ento free 7bteen
    w le3lmkoum
    ana mbsota en fe 7edod 3and el bent
    l2n da bykhliha 7aga kbera
    w bas:D
    w bgd el wmdo3 lazez moot
    Very Happy:D
    thunx ya mero
    avatar
    yousef EL Sebai
    Admin

    عدد المساهمات : 241
    نقاط : 3760
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : https://www.facebook.com/yousef.sebai?ref=profile
    العمل/الترفيه : انت مالك

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف yousef EL Sebai في الأربعاء أغسطس 05, 2009 5:07 pm

    ماهو احنا بمخرج وخلاص لان الولد من صغره متعود على النزول فى الشارع مع صحابه لكن البنت من صغرها وهى متقيده بمامتها والعيله يعنى متخرجش غير معاهم فعلشان كده تلاقى الولد ميقدرش يقعد يوم فى البيت انا عن نفسى ممكن انتحر فيها لكن البنت متعوده اصلا على القاعده فى البيت فبتمل كل فين وفين بقى بس المهم عند الولد انه ميقعدش فى البيت وخلاص ههههههههههههههه
    avatar
    dr.shaza hamdy
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 1147
    نقاط : 4661
    تاريخ التسجيل : 16/07/2009
    العمر : 27
    الموقع : damitta
    العمل/الترفيه : dentist

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف dr.shaza hamdy في السبت أغسطس 08, 2009 3:40 am

    a2ool ana ha3ml eh amshy albs wald w amshy fe el shr3 w atsa7b 3la boys kteer w ashof homa by2olo eh 3an el banat mn warahom w ezay byfakroo fehom bas lazem antakm mn el boys akeed fe a5r el yoom l2n harg3 bnt tany b3d ma ashof tafkrhom el we7sh fe el bnat
    avatar
    Ahmed Samir
    Admin

    عدد المساهمات : 1134
    نقاط : 4763
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : sharkya
    العمل/الترفيه : Dentistry 2nd year MIU

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف Ahmed Samir في السبت أغسطس 08, 2009 4:16 am

    ah mana fahm ya darein bs kont bhazr....l3lmk ana kman ba7b 5lft el banat...el sara7a el bnt w hya lsa so3'yra btb2a 3asola kda enma el wald byb2a sha2y


    w 3la r2yk ya yosef ana f3ln mabte2sh a23od fel bet yom wa7d......walahy est7alaaaaaaaa....bgd byb2a yom may3lm beh ela rabna

    3la fkra ya shaza enty zalmana walahy

    da7na 3'laba w mabngbsh f sert 7ad....msh zaykoooooo
    btfdalo tgebo f sert folana w 3lana w mabtfslosh


    ________KaLmNy ShOkrAn_________

    MIU
    Mokt2ben International University


    mn el lilady......hnsa el gra7.....w bsalama ely ra7......mnta m3aya

    h7tag l eh ana ah wla eh..........w agml 3yon fe donia m3aya


    avatar
    maiamajandra
    عضو مجتهد
    عضو مجتهد

    عدد المساهمات : 81
    نقاط : 3537
    تاريخ التسجيل : 09/08/2009
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : Dentistry

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف maiamajandra في الإثنين أغسطس 10, 2009 12:44 am

    ana ba2a lw kont wlad le yom wa7ed fa nefsy agayr fekret el banat 3and el welad
    we kaman akeed a5rog m3 as7aby we net25ar we nerga3 el sob7 we7na mehayseen !!!
    avatar
    dr.shaza hamdy
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 1147
    نقاط : 4661
    تاريخ التسجيل : 16/07/2009
    العمر : 27
    الموقع : damitta
    العمل/الترفيه : dentist

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف dr.shaza hamdy في الإثنين أغسطس 10, 2009 3:29 am

    wzay y3ny t5yry fekrt el bnt 3n el welad ya rawda
    avatar
    maiamajandra
    عضو مجتهد
    عضو مجتهد

    عدد المساهمات : 81
    نقاط : 3537
    تاريخ التسجيل : 09/08/2009
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : Dentistry

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف maiamajandra في الإثنين أغسطس 10, 2009 4:44 pm

    ya3ny kol el welad ta2reban fe balhom en awel 7aga fe bal el bent hya el gwaz we dah galat tamamn , we sanyen en el banat mo5hom kebeer we msh tafeh zay ma el welad fakreen bgd bakrah en el nas te3mam fekra 3ala el gamee3 la2en dah bgd galat gedn we kaman 7aram fe 7a2 el taraf el tany!!! deh men aham el 7aha ely fe baly now.
    avatar
    nada
    عضو سوبر
    عضو سوبر

    عدد المساهمات : 2400
    نقاط : 5893
    تاريخ التسجيل : 08/08/2009
    العمر : 21
    الموقع : damitta
    العمل/الترفيه : student

    رد: سؤال للبنات والولاد

    مُساهمة من طرف nada في الإثنين أغسطس 10, 2009 6:52 pm

    El mawdo3 da begad gamed awieeeee,
    bas ana 3an nafsy law kont walad halbes kajwal w hasa2at el bantalon
    w tab3an mosh ha23od fi elbeet 5ales w ha5rog ma3a as7aby w nseeee3 ya3neee w hat2a5ar bara el beeet,
    da law kont walad,bas elbanat bto5rog bas mosh zai el welad wlaw et2a5arna shewaya netbahdel, thnx. .

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس يناير 17, 2019 7:15 am