KalMnY sHokR@n

ahln b kol zwarna el keram

lw kont 3odw ed5ol el montada w zabt nafsk

ama lw kont deef f shark w sagl m3ana.... w 3esh 7yatk


    ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    شاطر
    avatar
    Death_Master
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 5768
    نقاط : 10132
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : https://www.facebook.com/khalidsayed1991
    العمل/الترفيه : ....................

    ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف Death_Master في الخميس سبتمبر 10, 2009 10:26 pm

    انزل لسه كتيييييييييييييييير



    7
    7
    7
    7
    7
    7

    7
    7
    7
    7























    777
    7
    7
    7
    7

    7
    7

    7
    7
    7
    7
























    7

    7
    7
    7

    77777777777777777777777777777777777777777777
    7














    قرب خلاص












































    7777


    [/size]








    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    وانا نســـــيت اولاني عشان انا انسى تاني
    قــــلقــــان يا حبيبي ليه
    ده انا ما يجيــــــش في بالي
    انساك حتى فخيالي لو كــــان في بيننا ايه
    avatar
    dr/soma
    مشرف
    مشرف

    عدد المساهمات : 2672
    نقاط : 6265
    تاريخ التسجيل : 30/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : الشرقيه
    العمل/الترفيه : تانيه حديث _صيدله الزقازيق ان شاء الله

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف dr/soma في السبت سبتمبر 12, 2009 2:18 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    دى بهدلتها ع الاخر


    ________KaLmNy ShOkrAn_________


    قمة الحب ان يجبرك الصمت على الكلام فيعجز الكلام عن التعبير فتصمت ولا يبقى الا النظر

    miroOoOOooOoOoooO
    avatar
    MoOn::-SaMeH-::LOver
    Admin

    عدد المساهمات : 1218
    نقاط : 4968
    تاريخ التسجيل : 27/06/2009
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : DENTISTRY 2 @ MIU

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف MoOn::-SaMeH-::LOver في السبت سبتمبر 12, 2009 7:25 pm

    يا عينى يا بنتى هههههههههههههههههههههههه


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    avatar
    kreza
    عضو مهم
    عضو مهم

    عدد المساهمات : 611
    نقاط : 4082
    تاريخ التسجيل : 29/08/2009
    العمر : 24
    الموقع : Damietta ......rehab city
    العمل/الترفيه : student

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف kreza في السبت سبتمبر 12, 2009 7:52 pm

    hhhhhhhhhhh gamdaaaa keeeeeeeek ya 5aleed ... de el bnt ethblt 5ales
    avatar
    youngy
    عضو سوبر
    عضو سوبر

    عدد المساهمات : 1151
    نقاط : 4615
    تاريخ التسجيل : 11/08/2009
    العمر : 22
    الموقع : elsharqia
    العمل/الترفيه : مش فاضى

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف youngy في السبت سبتمبر 12, 2009 9:39 pm

    ع رأى المثل الحب مجنون
    avatar
    nada
    عضو سوبر
    عضو سوبر

    عدد المساهمات : 2400
    نقاط : 5898
    تاريخ التسجيل : 08/08/2009
    العمر : 22
    الموقع : damitta
    العمل/الترفيه : student

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف nada في الأحد سبتمبر 13, 2009 1:03 am

    hhhhhhhhhh
    7lwa awy ... bas elbnt etbahdlt mOoOoOot .
    avatar
    omar fawzy
    Admin

    عدد المساهمات : 2531
    نقاط : 6211
    تاريخ التسجيل : 28/06/2009
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : رايح تانيه صيدله

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف omar fawzy في الأحد سبتمبر 13, 2009 1:09 am

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


    ________KaLmNy ShOkrAn_________
    اجمل ملاك يا حبيبى مبيفرقش عنك عودت قلبى اكون معااااااااك
    يارييييييييت يا ريييييييييييييت افضل وياك يا رييييييييييييييييت
    avatar
    Casper
    عضو نشيط
    عضو نشيط

    عدد المساهمات : 156
    نقاط : 3704
    تاريخ التسجيل : 24/07/2009

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف Casper في الأحد سبتمبر 13, 2009 5:58 am

    No Comment -040
    avatar
    totti
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد المساهمات : 349
    نقاط : 3863
    تاريخ التسجيل : 21/08/2009
    العمر : 28

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف totti في الأحد سبتمبر 13, 2009 6:55 am

    ههههههههههههههههههه علشان كده بيقولو الحب بهدله
    avatar
    Ahmed Samir
    Admin

    عدد المساهمات : 1134
    نقاط : 4768
    تاريخ التسجيل : 29/06/2009
    العمر : 27
    الموقع : sharkya
    العمل/الترفيه : Dentistry 2nd year MIU

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف Ahmed Samir في الأحد سبتمبر 13, 2009 7:32 am

    7lwa ya lolo

    omal leh b2a el wa7d dlw2ty lama by2ol l bntt ba7bk t7s en 3ndha balaha kda


    ________KaLmNy ShOkrAn_________

    MIU
    Mokt2ben International University


    mn el lilady......hnsa el gra7.....w bsalama ely ra7......mnta m3aya

    h7tag l eh ana ah wla eh..........w agml 3yon fe donia m3aya


    avatar
    nada
    عضو سوبر
    عضو سوبر

    عدد المساهمات : 2400
    نقاط : 5898
    تاريخ التسجيل : 08/08/2009
    العمر : 22
    الموقع : damitta
    العمل/الترفيه : student

    رد: ادخل شوف كلمه بحبيك عملت ايه في البنت

    مُساهمة من طرف nada في الأحد سبتمبر 27, 2009 6:59 am

    اقولك انا بقى يا احمد ::::: يعنى انت مثلا لو قلت لواحدة بحبك عايزها تقولك ايه !! .. يعنى عاوزها تقولك و انا كمان لالالالالالا مش الفكرة انت لما تقلها هى هتبقى هتتجنن من جواها بس مش هتبين يعنى هتتقل عليك و تعمل
    مش فاهمة حاجة فهمت ولا نووووووووو ؟!؟!؟!
    بس مش عارفة بقى البنت اللى خالد جايبها بتعمل ليه كده يلا طفلة و غلطت

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء يناير 22, 2019 2:06 am