KalMnY sHokR@n

ahln b kol zwarna el keram

lw kont 3odw ed5ol el montada w zabt nafsk

ama lw kont deef f shark w sagl m3ana.... w 3esh 7yatk

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

KalMnY sHokR@n

ahln b kol zwarna el keram

lw kont 3odw ed5ol el montada w zabt nafsk

ama lw kont deef f shark w sagl m3ana.... w 3esh 7yatk

KalMnY sHokR@n

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلام مهم ارجو الدخول !

2lB.waheD
    2lB.waheD
    مشرف
    مشرف

الموقع : https://www.facebook.com/photo.php?pid=74150&id=1819689624
    العمل/الترفيه : He holds a Bachelor of Engineering

كلام مهم ارجو الدخول ! Empty كلام مهم ارجو الدخول !

مُساهمة من طرف 2lB.waheD الأحد نوفمبر 22, 2009 6:07 pm

انا عايز اقول حاجه صغيرة طبعا اللي حصل فينا ده لازم نجيب حقنا في اي وقت
    تاني حاجه والاهم
    شوبير السبب في اللي حصل ده كلو بسبب ان راح يعمل برنامج هناك ويقف معاهم ويقول اننا كلنا اخوات عمرنا ما حنبقي اخوات مع الاجزائريين
    تالت حاجه بابا حسني اللي مستخصر يطلع شوية جماهير من الرابطه بتعت النادي الاهلي او نادي الزمالك او الاسماعيلي ان كانو طلعو دول مكنش حصل فيا اللي حصل ده ده بيه مطلع ممثلين وشوية فرافير يخافو من نفسهم لازم يحصل فينا ده كلو
    وانا بحمد ربنا اننا خسرانا علشان لو كنا كسبنا مكنش حد رجع من المصريين اللي راحو دول اساسن الرئيس الجزائري مطلع بلطجيه من السجن وناس محكوم عليهم بتابيده يعني بمعني اصح حرميه او صيع اقل حاجه لازم يعملوها فينا والحمد لله انها جت على قد كده
    رابع حاجه ودي الاهم من ده كلو
    احنا من بعد المتش عملين نتكلم والبرانج شغاله وده وده عملين يقولو قولنا وخلاص فين بقي الفعل مين حيسمعنا مين حيعمل اللي احنا بنقول عليه بقلنا اربع ايام بنتكلم ومفيش حاجه حصلت اخرتها ايه الكلام اللي بيتقال ده كلو والله بيقال علشان يهدو الشعب المصري كلها اسبوع وحتلقي الكل في صمت ده من رايي انا وانا اسف لو كنت قولت كلمه مش عاجبه حد بس دي من وجهته نظري ولو في اي حاجه انا قولتها غلط ياريت اي حد يوضحها ليه
    قولنا سحبنا السفير بتاعنا كلها اسبوع ويرجع تاني والله يا جماعه انا اكتر واحد زعلان على اللي حصل فينا وغير كده انا كنت في المتش اللي كسبنا فيه 2 صفر اللي كان هنا في القاهرة بس انا بحمد ربنا اني مرحتش السودان والحمد لله وحمدلله على سلامه المصريين كلهم وحسبي الله ونعم الوكيل في الجزائريين كلهم

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 13, 2024 1:00 am