KalMnY sHokR@n

ahln b kol zwarna el keram

lw kont 3odw ed5ol el montada w zabt nafsk

ama lw kont deef f shark w sagl m3ana.... w 3esh 7yatk

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

KalMnY sHokR@n

ahln b kol zwarna el keram

lw kont 3odw ed5ol el montada w zabt nafsk

ama lw kont deef f shark w sagl m3ana.... w 3esh 7yatk

KalMnY sHokR@n

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

nada
Ahmed Samir
dr:miro
koko flower
Death_Master
9 مشترك

منـآقـِشه "" لـو اللـى بتحبـه مشِ حآسس بيك ""

malak
    malak
    عضو نشيط
    عضو نشيط

منـآقـِشه "" لـو اللـى بتحبـه مشِ حآسس بيك "" - صفحة 2 Empty رد: منـآقـِشه "" لـو اللـى بتحبـه مشِ حآسس بيك ""

مُساهمة من طرف malak الأربعاء ديسمبر 02, 2009 11:25 am

مفروض تروح لدكتور ممكن يكون عندك حاجه (بعد الشر يعنى)
    اقدم تنازلات اسمحلى اقول ان ده هبل مش تنازلات وافرض هو طلع مابيحبنيش وبيحب واحده تانيه يبقى ايه موقفى وهو شكله كدا والله ربنا يستر
    omar fawzy
    omar fawzy
    Admin

العمل/الترفيه : رايح تانيه صيدله

منـآقـِشه "" لـو اللـى بتحبـه مشِ حآسس بيك "" - صفحة 2 Empty رد: منـآقـِشه "" لـو اللـى بتحبـه مشِ حآسس بيك ""

مُساهمة من طرف omar fawzy الأربعاء ديسمبر 02, 2009 11:46 am

يبقى انتى لازم تتاكدى من كل حاجه الاول قبل ما تعملى الخطوه ديه
    مشرف
    مشرف

مُساهمة من طرف dr:miro الأربعاء ديسمبر 02, 2009 10:36 pm

معلش هدخل معاكو في الحوار
    بس انا بيتهيألي ياعمر ان مش ينفع ان البنت اللي تقول للولد انها معجبه بيه لان المفروض ان الولد اللي يعمل كدا وكمان الولد مش بيحب البنت اللي تعمل كدا حتي لو هو كمان معجب بيها والبنت المفروض انها تكون خجوله
    طيب ياعمر لو البنت اللي انت بتحبها هي اللي كانت ابتدت وقالتلك انها معجبه بيك كنت هتتقبل كدا منها؟
    yousef EL Sebai
    yousef EL Sebai
    Admin

العمل/الترفيه : انت مالك

مُساهمة من طرف yousef EL Sebai الخميس ديسمبر 03, 2009 1:16 am

حلو اوى يا خالد الموضوع ده بجد بس انا شايف انه عادى يعنى ان البنت متحسش بيك لان ده لازم يحصل فى اول ماتعجب انت بيها وبعد كده انت بتبدا تلفت انتباها وتلاعب فيها لغاية ناتحس بيك افرض بقى طلعت هى مش حاسه بيك يبقى قشطه بقى اعرف انه مفيش نصيب ممكن انت تكون معجبتهاش او هى مرتبطه اصلا وشوف غيرها فى الحال ومتقلقش هظبطك ههههههههههههههههههه
    malak
    malak
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف malak الخميس ديسمبر 03, 2009 10:16 am

ده انتى منوره الحوار يا ميرو وانا راى معاكى
    omar fawzy
    omar fawzy
    Admin

مُساهمة من طرف omar fawzy الخميس ديسمبر 03, 2009 10:49 am

اكيد عمر البنت اللى انا بحبها مكانت هيا اللى هتيجى وتقلى لانها خجوله جدا جدا جدا .لكن لو كانت جت هيا مكدبش عليكى انا كان ممكن اشك فيها طبعا لان صعب جدا ان واحده تيجى تقول لواحد انا بحبك متطلعش الا من واحده خلاص فاض بيها ومش قادره تستحمل وتكتم او سورى واحده متعوده على كده.بس اكيد اكيد كنت هتقبله منها لانى زى ما انا جوايا مشاعر وكده وهيا احترمتها كان لازم لو هيا اللى ابتدت انى احترم مشاعرها ديه وخصوصا انى انا ببادلها نفس المشاعر الحلوه ديه.وبعدين انا لما قلت ان البنت ممكن هيا اللى تبدال قلت لكل قاعده شواذ وديه الحاله الشاذه فى القاعده بس قبل متقوم بحاجه زى ديه لازم تدرس الموقف بالظبط زى ما الولد بيعمل.وتعرف اهم حاجه نفسية الولد ده عامله ازاى ولو مقدرتش تعمل الحاجات ديه يبقى اكبر غلط انها تروح وتصارحه لكن لو اتاكدت انه مثلا معجب بيها هو كمان وانه ولد محترم يبقى خلاص.لكن طبعا انا زى مقلت قبل كده مبفضلش ان البنت هيا اللى تبدا هيا ممكن تلفت الانتباه بس.
    malak
    malak
    عضو نشيط
    عضو نشيط

مُساهمة من طرف malak الخميس ديسمبر 03, 2009 11:18 am

شوفت انت بنفسك قولت ممكن تشك فيها واهو كنت بتحبها برضو بس اصلا ماينفعش خالص ان البنت هى اللى تقول للولد خااااااالص لازم يكون عندها حياء اما الولد عادى لذا القااعده ثابته ومافيهاش شواذ وهذا هو المطلوب اثباته هههههههه
    وتلفت النتباه دى برضو رخمه شويه
    omar fawzy
    omar fawzy
    Admin

مُساهمة من طرف omar fawzy الخميس ديسمبر 03, 2009 11:19 am

يعنى الولد هيشم على ضهر ايده ان البنت ديه بتحبه مثلا ولا ايه؟

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 12, 2024 9:53 pm